Marcin Stalij szefem transformacji cyfrowej i e-commerce w Saatchi & Saatchi IS

Salij zastąpi Tomasza Waligórę.

Do zespołu Saatchi IS dołączył Marcin Stalij, objął stanowisko digital transformation & e-commerce directora. Zastępuje tym samym Tomasza Waligórę, który przeszedł do nowo powstałej agencji Brand New Galaxy.

Do obowiązków Stalija będzie należało zarządzanie zespołami analityków i konsultantów e-commerce oraz digital transformation, a także tworzenie rozwiązań i koordynacja projektów na styku kompetencji z innymi podmiotami w obrębie grupy Publicis, m.in. Zenith, Perfirmix, Starcom, Sapient Razorfish, MSL czy ARC.

Marcin Stalij ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze strategicznego planowania i zarządzania projektami digital oraz e-commerce zarówno po stronie agencji (K2, Ogilvy, Leo Burnett), jak i klientów (L’Oreal, 3M). Jest współautorem strategii rozwoju marek, m.in.: Samsung, Philip Moris, Viscoplast, Post-it, Futuro, oraz brandów z portfolio L’Oreal - L’Oreal Paris, Maybelline, Garnier, Mixxa, Essie i NYX. Doświadczenie Stalija obejmuje także projekty wsparcia i rozwoju innowacyjnych produktów opartych na danych z kategorii e-commerce, Ad Tech, marketing automation i video entertainment prowadzone na rzecz Quartic, A2 Multimedia i Ifinity. Kompetencje te będzie wykorzystywał we współpracy z Rafałem Wasylukiem, business & product development directorem Saatchi IS, przy tworzeniu nowych produktów i usług agencji.

Katarzyna Kacprzak 252 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.