PKN Orlen wprowadza nową markę własną O!

Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii "O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze".

PKN Orlen wprowadza do sprzedaży na swoich stacjach paliwowych produkty pod nową marką własną O! Pierwszym produktem będzie woda źródlana O!, która będzie dostępna jako gazowana i niegazowana.

- Wkrótce na naszych stacjach pojawiać się będą kolejne produkty własne pod marką O! Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze. Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty - zapowiada Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży.

Woda mineralna O! jest pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną Orlenu wprowadzoną na rynek po energetyku Verva. Koncern podkreśla, że wprowadzenie marki własnej jest elementem strategii rozwój obszaru detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O! Shop i logo Stop Cafe.

Za przygotowanie kreacji reklam ATL-owych dla PKN Orlen odpowiada agencja reklamowa Just, a media planuje i kupuje dla niego dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1228 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.