Volkswagen otworzył concept store marki w Warszawie

To jedyny tego typu sposób prezentacji samochodów Volkswagena na świecie.

W Warszawie w kompleksie biurowym Karolkowa Business Park, Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor aut tej niemieckiej marki, otworzył pierwszy w kraju i jak dotąd jedyny tego typu na świecie concept store o nazwie Volkswagen Home. Ma to być specjalne miejsce prezentacji najnowszych modeli Volkswagena.

- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta – tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen. Dlatego Volkswagen Home w niczym nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego. W ekspozycji wystawiono jedynie trzy samochody – Arteona, Golfa GTE oraz mającego właśnie polską premierę T-Roca.

Przy projekcie Volkswagen Home pracowała pracownia architektoniczna Mode:lina.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.