Volkswagen otworzył concept store marki w Warszawie
To jedyny tego typu sposób prezentacji samochodów Volkswagena na świecie.
W Warszawie w kompleksie biurowym Karolkowa Business Park, Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor aut tej niemieckiej marki, otworzył pierwszy w kraju i jak dotąd jedyny tego typu na świecie concept store o nazwie Volkswagen Home. Ma to być specjalne miejsce prezentacji najnowszych modeli Volkswagena.
- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta – tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen. Dlatego Volkswagen Home w niczym nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego. W ekspozycji wystawiono jedynie trzy samochody – Arteona, Golfa GTE oraz mającego właśnie polską premierę T-Roca.
Przy projekcie Volkswagen Home pracowała pracownia architektoniczna Mode:lina.
- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta – tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen. Dlatego Volkswagen Home w niczym nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego. W ekspozycji wystawiono jedynie trzy samochody – Arteona, Golfa GTE oraz mającego właśnie polską premierę T-Roca.
Przy projekcie Volkswagen Home pracowała pracownia architektoniczna Mode:lina.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane