KER: reklama biegów Runmageddon nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy
Według komisji ukazanie w reklamie kobiecego wizerunku nie było przejawem dyskryminacji.
Przedstawiciel Extreme Events złożył pisemną odpowiedź na skargę, w której czytamy m.in., że post nie miał charakteru dyskryminującego kobiety, a jedynie wskazywał na panującą w trakcie biegów dobrą atmosferę i chętnie niesioną przez współuczestników biegu pomoc oraz że post ten miał niezobowiązujący i humorystyczny charakter. Zaznaczył również, że "do spółki dotarła informacja o tym, że niektóre osoby mogły poczuć się urażone w związku z treścią posta, został on usunięty, a spółka przeprosiła i dała kobietom możliwość udziału w biegu po obniżonej cenie" – pisownia oryginalna.
Zespół KER stwierdził, że w reklamie nie przekroczono dopuszczalnych granic obyczajowości, była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej i z należytą starannością oraz że ukazanie w reklamie kobiecego wizerunku nie było przejawem dyskryminacji.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.