Plus rusza aż z czterema równoległymi kampaniami świątecznymi

Wszystkie realizują agencja Scholz & Friends, studio TFP i dom mediowy Vizeum.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), rusza równolegle aż z czterema kampaniami reklamowymi swoich świątecznych ofert. Wszystkie cztery od strony kreacji przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, spoty zostały wyprodukowane przez studio TFP Sp. z o.o, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Spot reklamowy wspierający ofertę JA+ Abonament wyreżyserował Bartek Prokopowicz, operatorem obrazu był Jeremi Prokopowicz, scenariusz zaś napisali Zuzanna Wrońska i Piotr Fuk.

Bartek Prokopowicz wyreżyserował także spot wspierający ofertę JA+ Internet, a jego operatorem ponownie był Jeremi Prokopowicz. Autorkami scenariusza są natomiast Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik.

Spot wspierający ofertę JA+ Mix wyreżyserował z kolei Bartek Ignaciuk, operatorem był Bartek Kaczmarek, a jego scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek.

Ostatni z nowych spotów Plus - wspierający ofertę JA+ Na Kartę - wyreżyserował także Bartek Ignaciuk we współpracy z Bartkiem Kaczmarkiem, a scenariusz do niego napisały Zielińska i Niska-Wójcik.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.