Epica 2017: pięć statuetek dla Bardzo. Walk również z nagrodą

Jak dotąd agencje z Polski zdobyły sześć nagród.

Jury konkursu Epica Awards 2017 pod przewodnictwem Spencera Baima, chief strategic officera Vice Media, wybrało zwycięzców 31. edycji festiwalu. Kampania "English for Beginners" przygotowana przez Bardzo dla Allegro otrzymała dwie złote statuetki (kategorie copywriting & storytelling oraz online & mobile services) i dwie srebrne (online campaigns - consumer services & household products oraz online & viral films). Agencja Bardzo również za pracę dla Allegro - "Costume party" - otrzymała też brąz w kategorii online campaigns - consumer services & household products.

Agencja Walk zdobyła natomiast złoto w kategorii publication design za projekt "The Invisibles" przygotowany dla Fundacji Kapucyńskiej. 

W tym roku oceniano 3350 prac z 71 krajów. Na short-listach znalazła się agencja Bardzo - łącznie sześć nominacji za "Costume party", "English for Beginners" i "Lemonade" przygotowane dla Allegro, agencja VML Poland z "The Missed Spaceflight" przygotowanym dla Samsunga oraz Walk z "The Invisibles" dla Fundacji Kapucyńskiej.

Wszyscy nagrodzeni zostaną ogłoszeni 16 listopada wieczorem na uroczystej gali w Berlinie. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.

Katarzyna Kacprzak 671 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.