Epica 2017: pięć statuetek dla Bardzo. Walk również z nagrodą
Jak dotąd agencje z Polski zdobyły sześć nagród.
Agencja Walk zdobyła natomiast złoto w kategorii publication design za projekt "The Invisibles" przygotowany dla Fundacji Kapucyńskiej.
W tym roku oceniano 3350 prac z 71 krajów. Na short-listach znalazła się agencja Bardzo - łącznie sześć nominacji za "Costume party", "English for Beginners" i "Lemonade" przygotowane dla Allegro, agencja VML Poland z "The Missed Spaceflight" przygotowanym dla Samsunga oraz Walk z "The Invisibles" dla Fundacji Kapucyńskiej.
Wszyscy nagrodzeni zostaną ogłoszeni 16 listopada wieczorem na uroczystej gali w Berlinie. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.