Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Wystartowały przygotowania do 26. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz kolejny w tym roku w działania włącza się marka Lipton z portfolio Unilevera. Na rynek trafiła specjalnie zaprojektowana i stworzona Herbata Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w limitowanej edycji.

Jak zapewnia biuro prasowe Unilevera, Herbata WOŚP to wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka. Claim to "Rozgrzewamy serducha". Całkowity dochód ze sprzedaży herbaty zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Oprócz limitowanej edycji herbaty w sklepach będzie dostępna specjalna edycja jednej z najpopularniejszych w Polsce herbat – Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Lipton jest jedną z najchętniej kupowanych herbat w Polsce (źródło: Unilever za Nielsen – marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 25,7 proc. w kategorii herbat w rynku cała Polska z dyskontami).

Na początku grudnia wystartuje rozległa, wielokanałowa kampania produktu, zachęcająca do wsparcia działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Unilever nie zdradza, która agencja odpowiada za kreację i realizację działań ani kto na ich potrzeby kupuje media. W poprzednie działania promocyjne dla marki herbaty Lipton zaangażowane były agencje Advalue, Lubię to – Linked by Isobar oraz Mindshare.

Katarzyna Woźniak 386 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.