GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.

PayU promuje nową usługę "Płacę później", która polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu osoba kupująca nie musi płacić od razu, ale w ciągu 30 dni, i to bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia spłaty na trzy lub sześć rat.

Zintegrowana kampania promująca tę usługę obejmuje 13 sklepów internetowych, między innymi: Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula.

Agencja GoldenSubmarine na potrzeby działań reklamowych stworzyła kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 r. planowane są kolejne, bardziej zasięgowe działania.

Maciej Florek 2077 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.