Justyna Kowalczyk ponownie dla Santander Consumer Bank
Bank promuje kredyty gotówkowe na święta.
W ramach kampanii reklamowej produktu powstały 30- i 15-sekundowe spoty, które są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje też reklamy w drukowanych magazynach telewizyjnych oraz kampanię programmatic. Autorem scenariusza jest Marcin Nurkiewicz, a produkcją zajęła się firma ToFi Productions. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Kampania wspiera specjalną promocję dla wszystkich nowych klientów, którzy zdecydują się na wzięcie kredytu w Santander Consumer Bank do końca tego roku. Bank oferuje oprocentowanie wynoszące 3,99 proc. (RRSO 11,61 proc.), przy zawarciu umowy w oddziale, i spłatę pierwszej raty po trzech miesiącach od podpisania umowy.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane