Epica 2017: trzy statuetki dla Polski

Nagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.

W tegorocznej edycji festiwalu Eurobest nagrodzone zostały trzy agencje z Polski. Walk otrzymał srebro w kategorii print & publishing za "The Invisibles" przygotowany dla Fundacji Kapucyńskiej. Brąz w kategorii promo & activation odebrał DDB & Tribal za kampanię "#IWelcome – Live" Amnesty International. Kolejny brąz trafił do FCB Warsaw za projekt "Smart Bell" dla Axa Polska (radio & audio).

Reklamodawcą Roku został wybrany Intermarche. Siecią Reklamową Roku został DDB Worldwide, a Siecią Mediową Roku MEC. Tytuł Agencji Roku przyznano Adam & Eve DDB London. Niezależną Agencją Roku został Grabarz & Partners z Hamburga. Złota Palma Eurobest trafiła do Make Me Pulse z Francji.

W tym roku gala rozdania nagród odbyła się w Londynie.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.