Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

P&G na 100 dni przed rozpoczęciem olimpiady wystartował z globalną kampanią. W Polsce jej twarzą został Maciej Kot. W kampanii bierze udział również jego mama Małgorzata.

Kampania “Dziękuję ci, mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, wieloletniego partnera igrzysk olimpijskich. Kampania, która światową premierę miała w trakcie igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 r., podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Tegoroczna odsłona kampanii porusza temat uprzedzeń - niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Wideo "Miłość ponad uprzedzenia” jest opowieścią o sportowcach reprezentujących różne dyscypliny, którzy musieli zmierzyć się z różnymi uprzedzeniami. Pokonali je dzięki mamon, ich wsparciu i miłości.
Indywidualny wicemistrz świata juniorów, zdobywca Letniego Grand Prix czy drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich – to tylko kilka tytułów jakie zdobył Maciej Kot, ambasador kampanii "Dziękuję ci, mamo”.

Ambasador rywalizować będzie podczas trzech występów w trakcie igrzysk olimpijskich PyeongChang 2018, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni normalnej, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni dużej oraz rywalizacji drużynowej. 

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.