Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Grupa Maspex wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty smakowe napoju energetycznego Tiger – Fire i Mojito Ice. Ten pierwszy ma smak śliwkowo-cynamonowy, drugi – miętowy. Dla nowych produktów przewidziano bezpośrednie wsparcie w punktach sprzedaży.

Sugerowana przez producenta cena za puszkę o poj. 250 ml wynosi 1,99 zł.

Tym samym marka Tiger doczekała się już siedmiu wariantów smakowych – oprócz dwóch nowych są to: klasyczny, Tiger Mental (z żeń-szeniem), Restart (z elektrolitami i witaminą C), Fighter (dla sportowców) i Speed (dla kierowców).

Reklamy ATL marki Tiger przygotowywała agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Mindshare. W sierpniu br. marka zaliczyła wpadkę i kryzys wizerunkowy związany z nieprzemyślaną reklamą na Instagramie (w złym stylu nawiązującą do rocznicy Powstania Warszawskiego), w rezultacie którego Maspex zakończył współpracę z agencją reklamową J. Walter Thompson, obsługującą m.in. tę markę w social mediach.

Maciej Burlikowski 1145 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.