Carrefour Pro ruszył w Warszawie

Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsze w sieci Carrefour wdrożenie rozwiązań m-commerce.

Carrefour Pro, który ruszył w warszawskim centrum handlowym Atrium Promenada, to pierwszy w Polsce sklep sieci w nowym, testowanym już na świecie koncepcie stawiającym na nowoczesne rozwiązania cyfrowe.

Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 tys. mkw. jest dostępnych prawie 13 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Klienci mają jednak możliwość domówienia produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z 19 interaktywnych ekranów. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, którą klienci mogą skanować kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych) zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16,5 tys. produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 tys. produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.

– Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Dzięki temu możemy właściwie w czasie rzeczywistym reagować na potrzeby naszych klientów – mówi Ronan Martin, dyrektor operacji w Carrefour Polska. – Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku – wyznaczać trendy i implementować pionierskie pomysły.

W strefie z produktami sezonowymi zostały umieszczone bannery, na których klienci zapoznają się z aktualną ofertą produktów niespożywczych i bieżącymi promocjami w sklepie. W tym samym miejscu również zostały zlokalizowane ekrany, w których klienci mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach internetowych Carrefour.pl i eCarrefour.pl.

Carrefour Pro to także kolejny sklep sieci z usługą Scan & Go, która umożliwia skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. W sklepie w CH Atrium Promenada są zlokalizowane również kasy do dokonania płatności z użyciem Scan & Go. W sklepie znalazł się też Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą samodzielnie wygenerować faktury za zakupy.

Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.