Najnowszy design i ta sama jakość
Najbardziej rozpoznawalna marka PKN ORLEN zmienia się. Można to zauważyć zarówno na samochodach ORLEN Team, jak i np. napojach energetycznych marki VERVA.
Najbardziej rozpoznawalna marka PKN ORELN zmienia się. Można to zauważyć zarówno na samochodach Orlen Team, jak i np. napojach energetycznych marki VERVA.
Brand VERVA kojarzy się konsumentom ze sportem, emocjami i wysoką jakością.Także dlatego, że jest nierozłącznie związany także z takimi wydarzeniami jaki VERVA Street Racing, czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team.
Teraz odświeżonej VERVY nie zabraknie podczas tegorocznej, 40 edycji rajdu Dakar. Samochód rajdowy Kuby Przygońskiego przeszedł gruntowny lifting zewnętrzny, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
Nowe oblicze VERVY jest zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami designu, ale co najważniejsze, logo ma jeszcze bardziej oddawać charakter marki. Najbardziej wyrazista zmiana to jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu. Z kolei dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci "płynących" równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka - z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.
Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu. – podkreślił Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.
Nowe logo pojawiło się na produktach takich jak napoje energetyczne VERVA. Są one dostępne wyłącznie na stacjach PKN Orlen, w tym w sieci O!Shop w całkiem nowej puszce. Nowe oznakowanie napoju jest zminimalizowane i uproszczone, czarno-srebrna kolorystyka nawiązuje do technologicznego
trendu „turbo”, a kształty odwołują się do modernistycznych wartości designu streamline. Ujednolicone czarne tło i uporządkowana typografia pozwalają użytkownikowi szybko i prawidłowo odczytać podstawowe informacje o marce i produkcie.
Odświeżonej VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji
prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team, zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.