Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory
Zajmie się cyfryzacją marek radiowych i nadzorem centrum projektowo-technicznego.
Od kilku miesięcy, w ramach pracy w Gazeta.pl, Jarosław Śliżewski pełnił rolę szefa projektu Tokfm.pl, pomagał też w przygotowaniu projektu „Search the Radio” Radia Tok FM, który wygrał dofinansowanie z programu DNI firmy Google.
Śliżewski od wielu lat związany jest z Agorą. Początkowo był reporterem i redaktorem "Gazety Wyborczej", później menedżerem w różnych przedsięwzięciach Agory. Zasiadał w zarządach Metro TV i sieci reklamowej BAN. W ostatnim czasie odpowiadał za rozwój serwisów People oraz za produkty mobilne i wideo w grupie Gazeta.pl, a od połowy 2017 r. jest też pełnomocnikiem Grupy Radiowej Agory ds. cyfryzacji.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.