Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea
To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.
Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot "Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea” dostępny w TV oraz internecie, m.in. na nowo powstałej stronie www.fuzetea.pl oraz w kanałach social media marki. Już wkrótce Coca-Cola ruszy z szerszą komunikacją marki.
Barbara Niemczuk, kierownik marki w Coca-Cola Poland Services, podkreśla, że będzie to największy launch marki z portfolio Coca-Coli od dekady. The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, Fuzetea i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliarda dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech Fuzetea to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.
Za realizację kampanii odpowiadają: MediaCom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Launch marki Fuztea to realizacja strategii firmy obejmującej dywersyfikację portfela produktów i wprowadzanie napojów o niższej zawartości cukru.
Przypomnijmy, że z początkiem tego roku Coca-Cola zaprzestała dystrybucji marki Nestea.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.