Dorota Wrotek-Gut dyrektorem ds. komunikacji marketingowej Jeronimo Martins Polska

Zastąpiła Michaela Luttgena, który pracuje obecnie w ‎Kaufland Warenhandel.

Dorota Wrotek-Gut pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej Jeronimo Martins Polska. Na tym stanowisku zarządza kluczowymi działaniami marketingowymi związanymi ze strategią i komunikacją marki. Z firmą związana jest od 2004 r. Współtworzyła ogólnopolskie kampanie marketingowe, w tym m.in. "Produkty z Biedronki polecają się”, "Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”, "Gang Świeżaków”.

Dorota Wrotek-Gut, która wcześniej obejmowała stanowisko senior marketing managera, zastąpiła Michaela Luttgena, który pracuje obecnie jako międzynarodowy dyrektor zarządzający w ‎Kaufland Warenhandel.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.