KER: reklamy "Botoksu" przekraczają granicę dobrych obyczajów
Przedstawiciele Kino Świat nie uczestniczyli w posiedzeniu i nie złożyli pisemnej odpowiedzi na skargę.
Reklama wprowadza odbiorców w błąd, co może mieć dla nich zupełnie realne konsekwencje. Pacjenci przekonani, że co szósta operacja kończy się zgonem, mogą podejmować decyzje niebezpieczne dla zdrowia i życia własnego lub swoich dzieci: unikać niezbędnych zabiegów i operacji lub szukać pomocy u znachorów" [pisownia oryginalna – przyp. red.].
Przedstawiciele Kino Świat nie uczestniczyli w posiedzeniu i nie złożyli pisemnej odpowiedzi na skargę. Zespół KER dopatrzył się w reklamach naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy. Uznał, że reklama, poddając w wątpliwość sens leczenia, nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej i przekroczono w niej granicę dobrych obyczajów. Z uwagi na to, że reklama nie powinna naruszać społecznego zaufania do prawidłowo realizowanych działań podejmowanych w zakresie ochrony zdrowia ani wykorzystywać braku wiedzy jej odbiorców zespół KER dopatrzył się w reklamie treści nadużywających zaufania odbiorców lub wykorzystujących ich brak doświadczenia lub wiedzy oraz treści wprowadzających odbiorców w błąd.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.