VML Poland otrzymuje Grand Arc Award od "AdWeeka"

Nagrodę przyznano podczas konferencji BrandStorytelling Sundance w Deer Valley.

Kampania Samsunga "The Missed Spaceflight", promująca smartfon Galaxy S8 i gogle Gear VR stworzona przez VML Poland, otrzymała Grand Arc Award magazynu "AdWeek". Nagrodę przyznano podczas konferencji BrandStorytelling Sundance w Deer Valley w stanie Utah.

Projekt stworzony przez VML Poland składał się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału. Dzięki aplikacji VR konsumenci mogli przeżyć start statku i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią.

Za produkcję spotu odpowiadała Papaya Films. Stworzeniem aplikacji zajęło się Melt.

Maciej Florek 2052 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.