Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta
Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.
Do głównych zadań Agaty Lauko będzie należało zbudowanie i wdrożenie strategicznego planu rozwoju spółki oraz umocnienie pozycji firmy w kategorii marketingu napędzanego danymi. Nowa prezes skoncentruje się na rozszerzeniu kompetencji programatycznych w zespole. Dodatkowo Agata Lauko wspólnie z CEO Grupy Netsprint i kluczowymi menedżerami będzie odpowiedzialna za stworzenie oferty produktowej grupy.
Lauko ma ponad 12-letnie doświadczenie w rozwijaniu rynku digital w Polsce i w regionie CEE. Przed dołączeniem do Netsprint przez osiem lat pracowała w agencji Zenith, gdzie zaczynała jako interactive media manager i interactive media director. Przez kolejne pięć lat zajmowała stanowisko managing directora Performics & Newcast, by w 2015 r. objąć stanowisko chief digital officera, a w lipcu 2016 r. finalnie awansować na stanowisko general managera. Przez ostatnie lata w agencji Zenith Agata Lauko odpowiadała za powstanie spójnej strategii sprzedaży usług online, a także rozwój i umocnienie firmy w obszarach digital, performance marketingu i kontentu. W ZenithOptimedia Group Agata Lauko pełniła również rolę lidera CEE digitalcenter of excellence, koncentrując się na wymianie wiedzy z zakresu digital i umacnianiu kompetencji w tym obszarze w innych biurach agencji w regionie CEE.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.