Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat.

Stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Plej objął Bartosz "Bart" Biały. – Doświadczenie marketingowe i menedżerskie Barta, szczególnie w obszarach nowych technologii, komunikacji digitalowej, social mediów, jest dla nas bardzo ważnym elementem w drodze do dalszego rozwoju. Jestem przekonany, że to zmiana, którą w niedługim czasie docenią zarówno obecni, jak i nowi klienci naszej agencji – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Biały ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Pracował dla takich agencji, jak: Czajkowski & Brajdić, TBWA/Hager, McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw, Isobar. Ostatnio w Content Tailors w ramach grupy Onet Ringier Axel Springer pracował dla takich marek, jak: Play, Plus, Virgin Mobile, Red Bull Mobile czy Warta.

Poprzednio w agencji Plej stanowiska dyrektorek kreatywnych pełniły Agnieszka Stypa oraz Monika Świątek-Król, które obecnie pracują w Leo Burnett.

Maciej Florek 2058 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.