Labcon i Grupa Abstra łączą siły

Partnerstwo nakierowane jest na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.

Rafał Masny, Marta Łysiak, Czarek Jóźwik
Rafał Masny, Marta Łysiak, Czarek Jóźwik
Labcon (należący do Group One) zawiązuje strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Efektem partnerstwa agencji kontentowej i producenta treści ma być połączenie wiedzy strategicznej, marketingowej oraz doświadczenia i świadomości platformy YouTube. 

– Zespół Abstra doskonale wie, jak tworzyć angażujące wideo, cały czas utrzymując wysoki zasięg filmów, wbrew tendencji spadku oglądalności, której doświadczył w ubiegłym roku rynek. Partnerstwo z Grupą wzmocni nasze kompetencje i znajomość potrzeb vlogerów, żebyśmy mogli jeszcze lepiej niż dotychczas współpracować także z innymi przedstawicielami tej grupy. Chcemy jeszcze lepiej wskazywać, jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja youtuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca, Labcon.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.