Labcon i Grupa Abstra łączą siły
Partnerstwo nakierowane jest na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.
– Zespół Abstra doskonale wie, jak tworzyć angażujące wideo, cały czas utrzymując wysoki zasięg filmów, wbrew tendencji spadku oglądalności, której doświadczył w ubiegłym roku rynek. Partnerstwo z Grupą wzmocni nasze kompetencje i znajomość potrzeb vlogerów, żebyśmy mogli jeszcze lepiej niż dotychczas współpracować także z innymi przedstawicielami tej grupy. Chcemy jeszcze lepiej wskazywać, jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja youtuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca, Labcon.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.