Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD
Poprzednio była związana Zenithem. W domach mediowych pracuje od ponad 10 lat.
Węgrowicz-Łastowiecka to doświadczony strateg komunikacji, trener biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy po stronie domów mediowych w obszarze online marketingu. Wcześniej była związana z Zenithem, K2 Media i Discovery. Ostatnie 2,5 roku pełniła rolę strategy managera w domu mediowym Zenith, odpowiadała głównie za tworzenie strategii komunikacji i mediów dla klientów agencji oraz dla potrzeb przetargowych. Pracowała m.in. dla takich marek, jak: L’Oreal Polska, Coty, Merc, IKEA, SCA.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.