El Padre: przychody na poziomie ponad 19 mln zł

Agencja zakończyła 2017 r. z największymi obrotami w historii spółki.

Agencja El Padre zamknęła miniony rok z najlepszym wynikiem w historii spółki. Przychody firmy wyniosły ponad 19,2 mln zł. Wzrost obrotów agencji to efekt rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami, a także pozyskania nowych. Rekordowa była także liczba i skala realizacji. W 2017 r. agencja zrealizowała dla 44 klientów łącznie 205 projektów marketingowych.

W minionym roku El Padre obroniło wszystkie umowy ramowe z klientami. W portfolio pojawili się również nowi klienci. W strukturze agencji wyodrębniono nowe stanowisko event directora, które objął Jakub Ćwikliński (na zdjęciu powyżej), dotychczasowy senior event manager. Na stanowisko senior event manager awansowała Agnieszka Pacewicz (na zdjęciu powyżej). W 2017 r. El Padre zdobyło statuetkę MP Power w kategorii CSR w branży eventowej za kampanię "Daj się oświecić" dla PGE Obrót.

Agencja prowadziła w minionym roku projekty eventowe (były to zarówno małe wydarzenia, jak i eventy dla kilkudziesięciotysięcznych grup odbiorców), które stanowią podstawowy obszar biznesu. Spółka świadczyła również usługi z zakresu projektowania graficznego, PR, ambientu, brandingu czy interactive, poszerzając portfolio swoich usług.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.