Lewandowski pracuje dla Oshee

Piłkarz będzie twarzą marki napojów i żywności funkcjonalnej.

Robert Lewandowski, mąż Anny Lewandowskiej, piłkarz, kapitan piłkarskiej reprezentacji i napastnik Bayernu Monachium, został globalnym ambasadorem marki Oshee. Długofalowa współpraca ma objąć wszystkie rynki na świecie. Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych.

Marka Oshee jest obecna w 44 krajach świata. Niedawno Robert Lewandowski zakończył współpracę z Coca-Colą. Piłkarz był związany z tą marką przez siedem lat. 

Katarzyna Woźniak 404 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.