Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 r.

Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube Ads Leaderboard 2017 zdobył spot, który aż trzy razy trafiał do miesięcznych rankingów i zwyciężył w dwóch z nich, czyli klip "Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon". Drugie miejsce zajął Play z teledyskiem "Obejrzyj wyjątkowy teledysk i wesprzyj z nami 25. Finał WOŚP!" przygotowanym we współpracy z rozśpiewanymi youtuberami. Podium zamyka ING Bank Śląski z reklamą "Poznaj historię Stefana #weekending".

Kampanię dla Męskiego Grania przygotowały VML Poland oraz Spark Foundry, działania dla Play zrealizowano z Człowiekiem Wargą i MediaCom Warszawa, natomiast przy kampanii ING współpracował z Gongiem i MullenLowe MediaHub.

 
Maciej Florek 2312 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.