Jakub Barzak marketing managerem w Storytel
Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.
Ostatnio Barzak pracował w Young & Rubicam, gdzie odpowiadał jako business director za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach. Wcześniej jako digital lead w Microsofcie nadzorował działania na rynkach CEE. W Saatchi & Saatchi IS pracował jako account supervisior i prowadził takie marki jak T-Mobile czy Canal+.
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Firma została założona w 2005 r. Aktualnie obsługuje ponad 500 tys. użytkowników globalnie w dziewięciu krajach.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.