Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Jakub Barzak objął stanowisko marketing managera w Storytel, gdzie będzie odpowiedzialny za działania marketingowe w polskim oddziale firmy, tj. ATL, online (performance & social media), CRM, PR, eventy oraz działania niestandardowe. Będzie raportował bezpośrednio do Michała Szolca, country managera Storytel.

Ostatnio Barzak pracował w Young & Rubicam, gdzie odpowiadał jako business director za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach. Wcześniej jako digital lead w Microsofcie nadzorował działania na rynkach CEE. W Saatchi & Saatchi IS pracował jako account supervisior i prowadził takie marki jak T-Mobile czy Canal+.

Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Firma została założona w 2005 r. Aktualnie obsługuje ponad 500 tys. użytkowników globalnie w dziewięciu krajach.

Katarzyna Kacprzak 346 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.