Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Wcześniej związany był m.in. z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw i Mullen Lowe.

Do Leo Burnett dołączył Patryk Michoń, który rozpoczął pracę w teamie kreatywnym agencji. Michoń przeszedł z agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego pracującego dla Vodafone. W Leo Burnett zasilił zespół obsługujący nowego klienta Orange Polska.

Wcześniej związany był z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe. Swoje piętnastoletnie doświadczenie w branży zdobywał, pracując m.in. dla takich klientów jak Mastercard, Coca-Cola, Nestle, PKO BP czy KFC. Jego prace nagradzane były na konkursach takich jak KTR i Złote Orły oraz publikowane w Luerzer’s Archive i Communication Arts.

Katarzyna Kacprzak 651 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.