EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

1 lutego startuje 5. edycja konkursu organizowanego przez Papaya Films.

Konkurs Papaya Young Directors organizowany przez Papaya Films kierowany jest do młodych twórców kwalifikujących się w przedziale wiekowym 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów i filmowców. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek partnerów głównych.

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię "Tymczasem". Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem "2 For U". Na pomysły liczy również PZU, które początkiem tego roku ogłosiło nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR-u, będą mogły zmierzyć się z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich, z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.

Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej. W dwuetapowym jury zasiądzie kilkadziesiąt osób. Są to dyrektorzy kreatywni największych agencji oraz praktycy – reżyserzy, operatorzy, scenografowie, specjaliści w zakresie postprodukcji. Kapituła konkursu to: Marta Frączek - associate creative director w Saatchi & Saatchi IS, Katarzyna Sośnierz - creative director & co-funder Lvov, Zuza Duchniewska - executive creative director w DDB Warsaw, Michał Soroczyński - CEO Splendid & Wise, oraz Kacper Sawicki - executive producer Papaya Films.

Finaliści przed realizacją swoich filmów wezmą udział w przygotowanych dla nich warsztatach. Pula nagród w tej edycji wynosi 60 tys. zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.

5. edycja konkursu wystartuje 1 lutego 2018 r. Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018 r. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Katarzyna Kacprzak 321 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.