Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.
W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami "Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski", w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz "Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka". Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 r. logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
– Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach, jak i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z reprezentacjami Polski – mówi Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola Poland Services.
Wartość umowy nie została ujawniona.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.