Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

PepsiCo wprowadziło na rynek dwa nowe warianty smakowe Pepsi - Wild Cherry i Lime. Launch komunikowany jest w mediach. Kampania obejmuje telewizję, social media (Facebook, Instagram i Snapchat), online wideo, display i search.

Sieciową agencją reklamową Pepsi jest BBDO. Wsparcie online jest po stronie VML Poland i Deloitte Digital. Media dla PepsiCo planuje Media Direction OMD.

Maciej Florek 2052 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.