Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry"

Kompania Piwowarska przygotowała nagrody o łącznej wartości 27,8 mln zł.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Żubr, zgodnie z zapowiedziami, rusza z trzecią edycją loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry". Nagrodami w loterii, która potrwa do końca czerwca br., jest 7 mln puszek piwa Żubr, o łącznej wartości 27,8 mln zł. Tegorocznej akcji towarzyszy nowy spot telewizyjny, silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

Tegoroczna akcja Żubra rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Promocyjne puszki piwa można odbierać do końca lipca br. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Spot wspierający akcję promocyjną emitowany jest w ogólnopolskiej telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej. Zaplanowane są również liczne działania reklamowe w radiu, prasie, online oraz w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych zaprojektowała agencja Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Maciej Burlikowski 1190 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.