BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"

Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Od 1 lutego br. galerię trzech prac Julii Mirny można spotkać na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i innych dużych polskich miastach. To pierwszy etap kampanii reklamowej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek magazynu "Vogue Polska". W telewizji zostaną wyemitowane animacje oparte na sugestywnych liniach oraz wielobarwnych kształtach. Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Kreacje reklamowe "Vogue Polska" ukażą się w mediach tradycyjnych, internecie, platformach społecznościowych, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz na reklamowych ekranach LED w największych miastach w Polsce. Za produkcję odpowiada agencja BBDO, za wybór nośników zewnętrznych dom mediowy Wavemaker, za działania PR zaś dba Business & Culture. Kampanię koordynuje dyrektor marketingu i public relations "Vogue Polska" Szymon Machnikowski.

Katarzyna Kacprzak 250 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.