Huawei z kampanią na walentynki

Producent smartfonów rusza z kampanią "#AddictedToYou"

Producent telefonów komórkowych i tabletów Huawei Polska z okazji zbliżających się walentynek postanowił przekonać, że dzięki smartfonom można być bliżej ukochanych. Rusza  z kampanią pod hasłem "#AddictedToYou".

Huawei zaprasza konsumentów do wybranych miejsc w Warszawie (Saturn Złote Tarasy, Saturn Blue City i Punkt serwisowy Huawei przy ul. Andersa 33), gdzie do 11 lutego można złożyć życzenia w aplikacji stworzonej specjalnie na potrzeby akcji. Życzenia zostaną wyświetlone w walentynki na ekranie przy Centrum Handlowym Złote Tarasy, u zbiegu ulic Emilii Plater i Alej Jerozolimskich w Warszawie.

Klienci, którzy odwiedzą jeden z 16 punktów serwisów Huawei w całej Polsce, również będą mogli zostawić życzenia dla ukochanej osoby. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone smartfonem Huawei Mate 10 Lite. Życzenia będzie można również przesłać za pomocą aplikacji w Facebooku, a miłosne wyznania będą prezentowane na fanpage’u Huawei.

Ilustracją kampanii "#AddictedToYou" jest film reklamowy, który będzie promowany w mediach społecznościowych. Główne role zagrali w nim Krzysztof Bagiński oraz Cleo Ćwiek.

W kampanię "#AddictedToYou" zaangażowani są influencerzy - m.in. modelka Karolina Pisarek. Akcja walentynkowa obejmie firmowe punkty serwisowe, wybrane punkty sprzedaży, będzie też wspierana przez działania digitalowe.

Dla Huawei w Polsce pracują reklamowo m.in.: agencja kreatywna DDB & Tribal, agencja reklamowa Gong oraz dom mediowy Maxus.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.