Agora ma nowy serwis korporacyjny od No Monday
Nowy projekt porządkuje układ strony i ułatwia nawigację.
– Nasz nowy serwis łączy przejrzystość z funkcjonalnościami ważnymi zarówno dla akcjonariuszy, inwestorów i analityków, jak i dla przedstawicieli mediów oraz klientów i kontrahentów spółki – mówi Nina Graboś, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Agory. – Nowy format strony pozwolił na intuicyjne rozmieszczenie informacji o wszystkich segmentach działalności grupy oraz odpowiednie zaprezentowanie historii i wieloletnich osiągnięć jej poszczególnych biznesów. Na stronie pojawił się podręczny pasek narzędzi, dzięki któremu użytkownik z poziomu każdej podstrony ma szybki dostęp do aktualnych informacji – kontaktu, bieżących notowań giełdowych czy najważniejszych informacji na temat wydarzeń z życia spółki. Podręczny schowek umożliwia natomiast zapisywanie najciekawszych podstron w jednym miejscu, co ułatwić ma korzystanie ze strony osobom, które często ją odwiedzają. Nowy serwis jest w pełni responsywny, dlatego można z niego wygodnie korzystać na wszystkich urządzeniach mobilnych. Strona została również dostosowana do potrzeb osób słabowidzących.
Za zmianę serwisu odpowiada agencja marketingu interaktywnego No Monday. Specjalizuje się ona w projektach w obszarze cyfrowym, jak również w strategii, analityce oraz planowaniu mediów.