McDonald’s reklamuje "mistrzowskie doznania" [wideo]

Za produkcję spotu autorstwa DDB & Tribal odpowiada Papaya Films.

McDonald’s Polska rusza dziś z kolejną kampanią Maestro Burgers. W nowej odsłonie do rodziny burgerów premium dołącza Maestro Chicken & Curry. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Mistrzowskie doznania”.

Kampanię zrealizowała agencja DDB & Tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Papaya Films. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. 

Katarzyna Kacprzak 307 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.