Nowa agencja marketingu muzycznego High& rusza z #UlicznymiLegendami
Pierwszym klientem agencji założonej przez Piotra Kujdę jest marka Puma.
Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda poprzednio związany z Universal Music Polska, w którym pełnił rolę business development directora. Zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie
lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP w ramach, których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.
- Skuteczne działania marketingowe z artystami to takie, które wywołują emocje. Naszym zadaniem jest tworzyć wiarygodny i wysokiej jakości kontent, zarówno z perspektywy artysty, fanów, jak i odbiorców marki, który ułatwia przenikanie się tych światów. Te działania bezpośrednio przekładają się na wizerunek i atrakcyjność marki wśród konsumentów, jak również pozwalają artystom na udział w innowacyjnych projektach i dotarcie do nowych odbiorców. – komentuje Piotr Kujda.
Pierwszym klientem High& jest marka Puma, dla której agencja realizuje kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50-lecia modelu butów Suede. W ramach współpracy agencja połączyła kultowych artystów Vienia i Kosiego JWP.
High& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca.
Za produkcję teledysku odpowiada Oto Film a reżyserię Piotr Matejkowski. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęło się Expresso Post Production.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.