Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube
Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.
Dział gamingowy rozszerzył się o nowe stanowisko. Jako account manager Izabela Malinowska będzie zajmować się współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Zdobytą we współpracy z klientami wiedzę ma wykorzystać podczas wdrażania oraz procesowania kampanii dla klientów z portfolio LifeTube. Do jej zadań będzie także należała monetyzacja twórców z kategorii gaming i technologie, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu oraz projektów niestandardowych. Malinowska przez ostatnie trzy lata była związana z domem produkcyjnym Foszer Sawicki, gdzie jako producent odpowiadała za obsługę klientów z sektora ATL i BTL. Wcześniej współpracowała m.in.z Socializerem, Lubię To oraz Nextwebmedia, gdzie odpowiadała za obsługę Cyfrowego Polsatu, Ipli, Universal Music Polska, Olympusa oraz współtworzyła i rozwijała kanały serwisu Abczdrowie.pl.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.