Frisco.pl startuje z nową kampanią

Jej hasło brzmi "Frisco.pl - definicja lepszych zakupów". Działania przygotowały agencje z Publicis Media.

Wystartowała nowa kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło "Frisco.pl – definicja lepszych zakupów". Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz na outdoorze.

Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Maciej Florek 2058 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.