Otomoto namawia do "kupowania z głową" [wideo]

Rusza nowa kampania przygotowana przez Cut The Mustard i UM.

Rusza kolejna kampania telewizyjna serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi – Otomoto (Grupa OLX). Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy zamierzają kupić auto.

Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30- i 15-sekundowej. Wideo pojawi się również w serwisach VoD, YouTube i Facebook. Za planowanie i zakup mediów odpowiada UM.

 

Maciej Florek 2082 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.