Volvo będzie intensywnie reklamowało XC40

Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.

Koncern motoryzacyjny Volvo z początkiem marca rozpocznie szeroko zakrojoną kampanię reklamującą model XC40. To wprowadzony w drugiej połowie ub.r. pierwszy "kompaktowy" SUV w ofercie tego producenta. W zależności od silnika i wyposażenia kosztuje od 127 do 194 tys. zł.

Kampania obejmie kanały ogólne i tematyczne TVN, TVP i Polsatu, spoty emitowane będą w prime time, m.in. przy meczach Ligii Mistrzów czy programie śniadaniowym „Dzień dobry TVN”. W ramach działań digitalowych zaplanowano kampanię rich media – kontent wideo stworzony przez sieć Sataku pozwala obejrzeć model Volvo XC40 w 360 stopniach, a także umożliwia bezpośrednie zapisanie się na jazdę testową z poziomu kreacji. Dodatkowo w każdym tygodniu kampanii prowadzone będą działania w portalach horyzontalnych: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i Tvn24.pl oraz w mediach społecznościowych. W ramach kampanii outdoorowej w Warszawie pojawią się dynamic backlighty prezentujące nowe Volvo XC40 na tle panoramy miasta. Na ciemnym tle początkowo wyświetla się jedynie logo Volvo, a następnie rozświetlają się kolejno: światła samochodu, pozostałe elementy bryły, a na końcu światła miasta. Klasyczne formaty outdoorowe można zobaczyć także we wszystkich miastach dilerskich Volvo.

Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.

Volvo oferuje firmom możliwość "wynajmu" swoich nowych samochodów – w ramach usługi „Care by Volvo” w zamian za stałą miesięczną opłatę abonamentową (np. w przypadku XC40 od 2399 do 2749 zł/mies.) oferowany jest dwuletni dostęp do nowego samochodu wraz z pełną obsługą.

Maciej Burlikowski 1226 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.