Jubileuszowa kampania Aldi
10-lecie detalista świętuje promocjami dla klientów wspieranymi kampanią outdoorową.
Pierwsze sklepy Aldi w Polsce otwarto w 2018 r., równocześnie w ośmiu miastach: Bielsku-Białej, Brzegu, Głogowie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Sulechowie, Tarnowskich Górach i Żorach. Do dziś sieć urosła do 124 sklepów zlokalizowanych głównie w zachodniej i południowej części kraju.
Na 2018 r. Aldi zapowiadają przebudowę wszystkich placówek według nowego konceptu wizualnego do połowy lipca br. Sieć nie ustaje też w ekspansji terytorialnej. - Kierunek, w którym zmierzamy, to świeżość, lokalność i podtrzymywanie wartości, którym jesteśmy wierni od lat, czyli zorientowanie na produkt, jakość i cenę – mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
Z okazji jubileuszu sieć proponuje klientom 100 promocji w 10 tygodni. Każdego tygodnia w aktualnej gazetce promocyjnej klienci znajdą 10 wyselekcjonowanych produktów z okazji 10. urodzin Aldi.
Komunikowanie jubileuszu wsparte jest kampanią outdoorową oraz kanałami własnymi Aldi. Obsługą kampanii Aldi w Polsce zajmują się Scholz & Friends i U2 Media.