Jaguar promuje SUV-a E-Pace [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.

Wystartowała kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone m.in. w telewizji, prasie, portalach internetowych oraz mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni zostali też blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.

Spot telewizyjny został dostarczony przez klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media, a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Dwa ostatnie podmioty należą do Group One.

Maciej Florek 1984 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.