PKO BP reklamuje Mini Ratkę

Pierwsza kampania reklamowa zbudowana na nowej platformie komunikacji.

Największy w kraju bank PKO BP rozpoczyna kampanię pożyczek gotówkowych pod hasłem: "Z Mini Ratką decyzje nabierają rozpędu". To pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji banku "Kluczowe decyzje". Potrwa do 22 kwietnia br.

Nowa promocja skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z bankiem lub zamierzających przenieść spłatę swoich pożyczek i kredytów do PKO BP. Takim klientom bank oferuje pożyczki od 1 do 120 tys. zł z RRSO 3,46 proc. przy spłacie rozłożonej na 9 rat.

– Przygotowana kreacja, w której pokazujemy, że teraz jest dobry czas na podejmowanie decyzji, stanowi pierwszą odsłonę kampanii produktowej PKO Banku Polskiego w nowej platformie komunikacji – mówi Marek Kozłowski, dyrektor biura komunikacji marketingowej PKO BP.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym – Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Działania online przygotowała agencja Artegence (internet), a w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.