Saatchi & Saatchi IS pomaga ratować pszczoły

W nowej kampanii promuje Bee Saving Paper.

Agencja Saatchi & Saatchi IS opracowała, wyprodukowała i promuje – razem z organizacją Miejskie Pszczoły – Bee Saving Paper, papier, który ratuje pszczoły, dając im zastrzyk energii. Produkt przeszedł pozytywnie fazę testów. 

Bee Saving Paper ma pomagać osłabionym długimi podróżami pszczołom na dwa sposoby. Po pierwsze, specjalna, nielepiąca forma glukozy daje owadom po zjedzeniu zastrzyk energii, by mogły lecieć dalej. Po drugie, zawiera w sobie nasiona Lacy Phacelia – jednej z ulubionych roślin pszczół – i dzięki temu, że papier jest biodegradowalny, za rok może wyrosnąć z niego miododajna roślina, która będzie funkcjonować jako przystanek w długich podróżach. Dodatkowo papier jest pokryty ekologiczną farbą UV, która dzięki nadrukowanym specjalnym wzorom zwabia pszczoły. Skład, forma i design papieru sprawiają, że jest on nie tylko przyjazny środowisku i pomaga pszczołom, ale też może mieć wiele zastosowań komercyjnych.

Za produkcję kampanii odpowiada Prodigious, za postprodukcję Lunapark.

Katarzyna Kacprzak 261 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.