IKEA w kampanii twierdzi, że "Ty jesteś zmianą" [wideo]

K2 we współpracy z Oto Film, Shootme Visual Artists oraz klientem opracowała nowy sposób mówienia o rekrutacji w firmie IKEA.

Agencja K2 opracowała nową platformę komunikacyjną prezentującą firmę IKEA jako wyjątkowego pracodawcę. Towarzysząca nowemu podejściu do rekrutacji kampania składa się z przygotowanego wspólnie z Oto Film i Shootme Visual Artists spotu promocyjnego, inspirowanego prawdziwymi historiami z życia pracowników firmy IKEA i opatrzonego muzyczną kompozycją Smolika, do której zaśpiewała Oly.

Kreacje prasowe, digitalowe i outdoorowe zostały oparte na siedmiu portretach bohaterów spotu, wykonanych przez Jacka Kołodziejskiego z Shootmee.

K2 opracowała także kontent na stronę https://www.facebook.com/pracawIKEA/ oraz na poświęcony kandydatom serwis IKEA.pl/TwojaStronaPracy.

Media dla firmy IKEA planuje i kupuje Wavemaker.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.