Aviva zachęca do inwestowania [wideo]

Promuje serwis Aviva24.pl oraz loterię.

Aviva wystartowała z kolejnymi dwoma spotami promującymi prosty serwis do inwestowania Aviva24.pl oraz loterię.

Kampania reklamowa "Inwestowanie ma się rozumieć" obejmuje telewizję i internet. Do 1 czerwca br. trwa także loteria, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Aby wziąć w niej udział, należy zainwestować 1000 zł poprzez Aviva24.pl i zarejestrować swój udział w loterii.
 
Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young & Rubicam Poland. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Blue 449. Wsparcie w zakresie PR zapewnia agencja Zoom Bsc.
 

Maciej Florek 1979 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.