Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Będzie raportowała, jak do tej pory, do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu.

Dorota Dróżdż awansuje na menedżera ds. sprzedaży Telewizji Puls. Będzie odpowiedzialna nie tylko za zarządzanie pracą zespołu sprzedaży, ale również za opracowywanie i realizację budżetu rocznego działu sprzedaży, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami i za bieżącą współpracę z działami handlowymi brokera.

Będzie raportowała, jak do tej pory, do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu Telewizji Puls. Dorota Dróżdż związana jest z Telewizją Puls od ośmiu lat.

Maciej Florek 1984 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.