Biedroń, Mazur i Łomnicki w Ogilvy & Mather

Wzmocnienie działu kreacji agencji.

od lewej: Filip Mazur, Maciej Biedroń
od lewej: Filip Mazur, Maciej Biedroń
Do działu kreacji Ogilvy & Mather dołączyły trzy nowe osoby – team kreatywny: Maciej Biedroń (senior art director) i Filip Mazur (copywriter), a także Maciej Łomnicki (digital designer).

Biedroń i Mazur stanowią team kreatywny od siedmiu lat, ostatnio w J. Walter Thompson, a wcześniej w McCann & MRM. W tym czasie pracowali dla takich klientów, jak: Mazda, Wedel, Nestlé, Bayer, WorkService, Listerine, MasterCard, Coca-Cola, KFC, Pekao SA, Chevrolet, L'Oréal Paris, Diageo, Stock, Żołądkowa Gorzka. Maciej Biedroń przed McCann pracował m.in. w Euro RSCG oraz EP Creative Services, Filip Mazur przez dwa lata był zaś związany z TVN.

Maciej Łomnicki, digital designer, bezpośrednio przed Ogilvy pracował w agencji Kalicińscy.com, wcześniej zaś w Leo Burnett. Pracował m.in. dla: Phillip Morris, Le Petit Marseillais, Lotto, Mitsubishi, Starbucks, IKEA, Zachęta, PARP, Beerlovers, Lokaty Ziemskie.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.