Hubert Urbański w kampanii Avonu

Marka zaprasza do współpracy gospodarza "Milionerów".

Avon startuje z nową odsłoną kampanii "Avon się sprawdza”, w której marka zachęca Polki do wypróbowania kosmetyków do makijażu, pielęgnacji i zapachów. Do współpracy
w ramach działań promocyjnych zaproszono Huberta Urbańskiego. To trzecia rozpoznawalna medialnie postać, która dołącza do grona ambasadorów Avon w tym roku. Gospodarz "Milionerów” tym razem pyta Polki, co sądzą na temat kosmetyków marki Avon i czy mają wśród nich swoje ulubione. 
W ramach strategii "Avon się sprawdza" marka zaprosiła do współpracy Martę Żmudę-Trzebiatowską i Katarzynę Zielińską, które jako pierwsze wypróbowały nowości marki i wybrały swoje ulubione kosmetyki, teraz dołącza do nich Hubert Urbański.

Kampania z udziałem Huberta Urbańskiego obejmuje m.in. reklamy telewizyjne, których koncepcja opiera się na motywie cieszącego się popularnością teleturnieju "Milionerzy”. Format tego programu został po raz pierwszy użyty w Polsce w kampanii telewizyjnej produktów innej marki. Hubert Urbański pojawi się na okładce katalogu 5/2018 dostępnego od 22 marca 2018 r. Oprócz reklam telewizyjnych marka zaplanowała szereg działań w social mediach (m.in. konkursy, aktywacje konsumenckie), promocyjną kampanię radiową, kampanię PR i digital.

Kampania została stworzona przez dział komunikacji Avon przy współpracy z 4Fun Media. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa, a za zaplanowanie i zakup mediów Starcom. Kampania potrwa do końca kwietnia 2018 r.  


Katarzyna Woźniak 397 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.